Hybridní svět práce jako nová příležitost?

(představí Zdenka Studená)

Je úspora rutinní práce pomocí RPA/IPA prostor pro kreativitu?

(představí Filip Gröschl)

Kde je místo pro talenty v digitální době?

(představí Barbora Čermáková)

Řízení a sdílení znalostí v online prostředí

(představí David Porš)

DISKUZNÍ STŮL

O tématech budou diskutovat

Zdenka Studená – FlexJobs

Filip Gröschl – DPDHL Regional IT Sourcing Manager

Philipp Roden – Liberecký podnikatelský inkubátor Lipo.ink

Barbora Čermáková – Publicis groupe

David Porš – SMWORKS digital agency

Pavel Jireček – TELECOM Services

Pavla Břečková – AMSP ČR

Moderátor: Jaroslav Demel – Ekonomická fakulta TUL


Kdy a kde?

Diskuzní stůl je realizován v rámci mezinárodní konference Liberecké ekonomické fórum. Přesto, že konference probíhá v angličtině, diskuzní stůl proběhne v češtině. Účast na diskuzním stole je zdarma, nicméně vás poprosíme o registraci prostřednictvím formuláře níže na této stránce.

13 / 09 / 2021

od 15 h 
(90 až 120 min)

Budova G, Univerzitní nám. 1410/1, Liberec
GPS: 50.773451, 15.076181.

Účast je ZDARMA. 
Prosíme ale o registraci.

Naši diskutující

Kdo jsou a co je baví?

Hlava liberecké bandy pionýrů v digitálním marketingu, který buduje značku SMWORKS víc než 10 let. Odhodlaný a trochu tvrdohlavý liberecký patriot, co se zakousnul, že dostane severský digitální marketing na světovou úroveň.

Srdcař do aut, motorek, golfu a své práce. Člověk, co má srdce na správném místě.

David Porš

SMWORKS DIGITAL AGENCY

Barbora Čermáková odpovídá za veškerou HR agendu české pobočky globální marketingové agentury Publicis Groupe. Na pozici Chief Talent Officer nastoupila před dvěma lety a jako členka boardu se věnovala nastavení jednotlivých HR procesů a aktivně se podílela na procesu integrace a propojení lidí společnosti Kindred Group.

Barbora Čermáková 

PUBLICIS GROUPE

Pavla Břečková se specializuje na oblast obchodu a strategie ve skupině exportně zaměřených firem (s mateřskou společností AUDACIO). Je místopředsedkyní představenstva AMSP ČR. Zastupuje též Českou republiku v nadaci Eurofound, která je jednou z tripartitních poradních agencií Evropské komise.

Pavla Břečková

AMSP ČR

Zakladatelka FLEXJOBS CONSULTING, s vizí flexibilní pracovní kultury, která zvyšuje efektivitu firem i kvalitu života lidí. Bývalá personální ředitelka pivovaru Staropramen a globální HR ředitelka pro komerční organizaci v rámci MolsonCoors Brewing company. Nyní pracuje s českými firmami mezinárodními korporacemi a pomáhá nastavovat HR procesy.

Zdenka Studená

FLEXJOBS

Philipp je ředitelem Libereckého podnikatelského inkubátoru Lipo.ink. Od roku 2005 pracuje v oblasti Management Consulting. Strávil 7 let v Korn Ferry, kde pomáhal vybudovat Pražskou kancelář a nové hlavní sídlo EMEA ve švýcarském Curychu. Po návratu do Čech zamířil do Jablotron Group, kde se podílel na založení Jablotron Talent Services. Koncem roku 2017 se stal prvním zaměstnancem Lipo.ink. 

Philipp Roden

LIPO.INK

Přestože vystudoval zahraniční obchod na VŠE a byl nastaven na kariéru v mezinárodním byznysu, jeho celoživotním profesionálním zaměřením se stala oblast lidských zdrojů. Práce s lidmi a podílení se na jejich rozvoji pro něho už dávno není jen „zaměstnáním“, ale posláním, kterému věnuje významnou část svého času a energie. Je jedním z těch lidí, kteří se v neděli večer těší, že v pondělí půjdou  do „práce“…:-)

Pavel Jireček

TELEKOM SERVICES EUROPE

If you ever wondered where IT is going, one place to have a look is most certainly a company that combines 400 years+ of postal history with a modern DNA of shipping information prior to cargo. How many of you are still enjoying routine work over creativity? Is digitalization simply wiping out our analog history? Or is the IPA more than a decent beer? Let’s have a chat about all these new exciting opportunities & looking forward to hearing your ideas!

Filip Gröschl

DPDHL

Diskuzní témata pod drobnohledem

Témata jsme vybrali po konzultaci s našimi diskutujícími a v návaznosti na aktuální trendy jak ve společnosti, tak i HR

HYBRIDNÍ SVĚT PRÁCE JAKO NOVÁ PŘÍLEŽITOST

Práce odkudkoliv a změna manažerské práce, to je zásadní rozhodnutí, které bude organizaci ovlivňovat po mnoho dalších let. Je to chvíle, která vyžaduje jasnou vizi, plán a zásady, jež umožní přejít k extrémní flexibilitě. Tato rozhodnutí budou mít dopad na vše – od způsobu, jakým utvářet kulturu, až po to, jak získávat a udržovat zaměstnance, jak reagovat na změny v prostředí a řešit budoucí inovace. Pokud chceme lidem umožnit extrémní flexibilitu, musíme si nejprve odpovědět na důležité otázky: Kdo bude moct pracovat na dálku? Kdo bude muset docházet na pracovitě fyzicky a na jak dlouho? Kde se lidé budou věnovat soustředěné práci? A jak bude probíhat práce vyžadující spolupráci? Je to o připravenosti reagovat na nečekané změny, o nových flexibilních zásadách, které na uvedené otázky odpovídají a kodifikují je, poskytují tak jasné informace a pokyny zaměstnancům.

TALENTY V DIGITÁLNÍ DOBĚ

Čím dál více zaměstnavatelů má potíže obsadit volné pracovní pozice s argumentem, že je problém najít uchazeče s potřebnými dovednostmi. Zasaženy jsou všechny obory. Výroba a služby, doprava a obchod: zaměstnavatelé nemohou najít vhodnou pracovní sílu se správným poměrem tvrdých a měkkých dovedností. Udržet krok v době revoluce dovedností si vyžaduje rychlejší a cílenější zvyšování dovedností a řízení talentů než kdy dřív. Nastal čas zaujmout k problému s talenty jiný přístup: je potřeba budovat, kupovat, půjčovat si je a posouvat, a tak si zajistit žádané dovednosti nyní i v budoucnu.

ÚSPORA RUTINNÍ PRÁCE POMOCÍ RPA/IPA JAKO PROSTOR PRO KREATIVITU

Přínosy takové inovace jsou od neúnavné práce robota, přes jeho přesnost, rychlost po možnost detailní kontroly a auditu. Každý úkon je zaznamenán a data jsou připravena pro další analýzu. Asi nejzajímavější přínos je odstínění člověka od rutinní práce. Bude tedy větší prostor pro práci s talenty?

ŘÍZENÍ A SDÍLENÍ ZNALOSTÍ V ONLINE PROSTŘEDÍ

Téma je nejen o digitální gramotnosti, schopnosti člověka používat informační a komunikační technologie k nalezení, vyhodnocení, tvorbě a sdílení informací, o sdílení a řízení znalostí, ale také o hodnocení výkonu.

REGISTRAČNÍ FORMULÁŘ

POKUD SE chcete akce zúčastnit, prosíme o registraci prostřednictvím tohoto formuláře 

Pokud máte další dotazy, napište nám na

lef@tul.cz